18 de febr. 2009

Al "Carallibre"!

Finalment hem hagut de cedir i, com que no volíem estar al "Carallibre" (conegut també com a Facebook), ens hi hem apuntat...tot i que el nostre ego a vegades ens faci pensar que som tan importants que algú ens vigila i que no tindrem ja mai més dret a la privacitat.

Visiteu-lo a:

http://www.facebook.com/pages/Roger-Benet-i-els-Oximoronics/55183165665?ref=ts

Tot i que de moment, encara està tot prou prematur, (ja que no estic gaire acostumat a que em demanin d'enviar una imatge del meu DNI, passaport o carnet de conduir per penjar unes fotos i unes cançons a internet, o a donar el meu número de tfn. mòbil per poder penjar un vídeo). Normalment això m'ho demanaven uns home(N)s vestits amb un "traje" abans verd i ara blau, -que ja era molt- i no pas un ordinador.

De moment encara tinc l'efecte "Big Brother" i hi desconfio però, suposo que com a tothom, ja se'm passarà i acabaré essent una sèrie de dades de control ambulants en la llista d'algú que tot ho vol controlar.

Que dureu molt!